Editia 2005


Organizarea evenimentului a fost coordonata de Comitetul Onorific, prezidat de Excelenta Sa Dl. Svante Kilander, Ambasadorul Suediei, un sustinator dedicat al Festivalului, inca de la prima editie. Printre personalitatile si companiile care au sprijinit acest proiect s-au numarat: dna. Mihaela Geoana (Presedinte Fundatia Renasterea), dna. Ileana Pescariu (Managing Partner, Publicis Dialog), dna. Corina Barladeanu (Director, 2activePR), dna. Veronica Savanciuc (Lowe & Partners, Presedinte IAA Romania), dl. Pierre Poupard (reprezentant UNICEF pentru Romania), dl. Patrick Gelin (Presedinte, Director General BRD – Groupe Société Générale), dna. Rodica Moise (Coordonator National ILO-IPEC), dl. Liviu Sfrija (Director General, Henkel Romania), dl. Dan Moraru (CEO, Grupul BBDO Romania) si dna. Tereza Munteanu (Director General, Y & R).

Designeri si companii de renume au recreat conceptul de brad de Craciun – Andreea Raicu, Irina Schrotter, Doina Levintza, Elena Laslean, Irina Marinescu, Larisa Claru, artistul plastic Leon Mocanu, Rita Muresan, Romanitza Iovan, Wilhelmina Arz, organizatia Junior Achievement Romania, companiile IBM Romania, Oxette, Togo Design, Twins Studio . In premiera, si voluntarii Salvati Copiii au creat un brad pentru editia din 2005.

In seara de gala, organizata la Palatul Parlamentului, gazda a fost Andi Moisescu, care a condus licitatia brazilor, alaturi de E.S. Dl. Svante Kilander, atmosfera fiind intretinuta de recitalul special al artistului Marius Mihalache.

Numeroase vedete, dar si directori de agentii si oameni politici au prezentat bradutii creati special pentru aceasta ocazie: Andreea Esca, Corina Danila, Andreea Raicu, Ioana Moldovan, Crina Matei, Cristi Iacob, Mona Musca, Gianina Corondan, Corina Barladeanu, Larisa Claru, Dan Moraru, Veronica Savanciuc. Implicarea si entuziasmul lor, precum si creativitatea designerilor, au convins reprezentantii unor companii importante sa ofere 75.400 EUR pentru cei 15 brazi de Craciun. Recordul licitatiei a fost detinut si in anul 2005 de bradul Doinei Levintza, alcatuit in totalitate din piese de cristal, care a fost achizitionat cu 14.000 de EUR. 7.400 EUR au fost obtinuti din vanzarea biletelor de tombola, unde s-au castigat premii atractive: obiecte de decor, produse cosmetice, articole de vestimentatie si accesorii, sesiuni de infrumusetare la saloane exclusive etc.

Sponsorii principali ai Festivalului Brazilor de Craciun, editia 2005, au fost Artima, Henkel Bautechnik si Zapp, iar 14 companii au participat ca sponsori sustinatori: Univers’All, American Express Bank, Banca Tiriac, Billa, BRD-GSG, Carrefour, Ericsson, Ford, Hyundai, Hewlett Packard, Mercedes-Benz, Microsoft, SAAB, Ultex Tandarei. De asemenea, alte peste 70 de companii au sprijinit evenimentul cu diverse produse si servicii. Acestea au donat inainte de eveniment 72.000 EUR cash si peste 30.000 EUR in produse si servicii. Astfel, suma totala obtinuta se ridica la 155.000 EUR. Materialele folosite la eveniment au fost realizate si tiparite cu ajutorul Proximity Romania si Best Print. Cu fondurile obtinute, Salvati Copiii a continuat proiectul de reintegrare sociala a copiilor obligati sa munceasca, sustinand 4 Centre Educationale in Bucuresti (2), Iasi si Craiova. 200 de copii au beneficiat de serviciile oferite in cadrul proiectului: activitati educative, recreative, sportive si de socializare, activitati artistice (teatru, cercuri de muzica si dans), asistenta medicala, sprijin de urgenta pentru prevenirea ajungerii in strada a copiilor, consiliere juridica.


Galerie foto | Ediția 2005

brazi:
eveniment:

« Inapoi la istoric