Festivalul Brazilor de Craciun a fost sustinut de comunitatea diplomatica si de afaceri, reunita intr-un Comitet Onorific. Printre personalitatile si companiile care au sprijinit acest proiect se numara: dl. Liviu Sfrija, General Manager Henkel Romania; dna. Ileana Pescariu, Managing Partner Publicis Dialog; dna. Veronica Savanciuc, Presedinte Lowe & Partners, IAA Romania; dl. Pierre Poupard, Reprezentant UNICEF pentru Romania; dl. Patrick Gelin, Director General BRD – Groupe Société Générale; dna. Rodica Moise, Coordonator National ILO-IPEC; dna. Corina Barladeanu, Director 2activePR; dl. Dan Moraru, CEO Grupul BBDO Romania; dna Tereza Munteanu, General Manager Y&R; dna. Mihaela Geoana, Presedinte Fundatia Renasterea; dl. Andi Moisescu.
Creatorii implicati in creatia brazilor participanti la licitatie au fost: Agnes Toma, Alexandru Ghildus, Beau Monde, Ingrid Vlasov, Ericsson Telecommunications, Irina Marinescu, Junior Achievement Romania, Larisa Claru, Lena Criveanu, Leon Mocanu, Oxette, Razvan Ciobanu, Rita Muresan, Togo Design, Veuve Clicquot&ID Sarrieri si Wilhelmina Artz, Ingrid Vlasov.
Avand deja experienta din 2005 cand bradutul lor s-a bucurat de succes, voluntarii si copiii din programele “Salvati Copiii” au creat si in 2006 unul. Gala Festivalului Brazilor de Craciun in Romania s-a desfasurat pe 5 decembrie 2006, in incinta Grand Hotel Marriott. Andi Moisescu, prezentatorul deja de traditie al Galei a condus cu prestanta si eleganta o licitatie de succes care a reusit sa adune cea mai mare suma obtinuta in cadrul festivalurilor de pana acum, alaturi de vedete ca Mihaela Radulescu, Ilie Nastase, Loredana Groza, Dana Razboiu, Venera Arapu, Marius Vintila si familia sa, Oana Cuzino, Florin Chilian, Ovidiu Buta sau Corina Barladeanu, care au prezentat povestea fiecarui brad.
O premiera a fost imnul festivalului compus de Marius Moga si interpretat de trupa Simplu care a cantat alaturi de copiii beneficiari ai programelor Salvati Copiii. Marius Moga a creat si doi braduti din diapazoane pe care i-a daruit copiilor.
Cei 17 brazi licitati au reusit sa stranga 272.500 Euro. Alti 6.100 Euro au fost obtinuti din vanzarea biletelor de tombola, unde s-au castigat premii atractive donate de diferiti sponsori. Suma este completata de alti 59.600 de euro adunati din donatii inaintea evenimentului, totalul fiind de 338.200 euro.
Recordul licitatiei a fost detinut in acest an de bradul Togo Design achizitionat cu 36.000 Euro de Henkel, Class Mob, dl. Marius Ivan si McCann Erickson. De un mare succes s-a bucurat si bradul voluntarilor si copiilor din programele “Salvati Copiii” achizitionat cu 35.000 Euro de McCann Erickson.
Sponsorii principali ai editiei 2006 au fost Artima si Henkel Bautechnik, alaturi de care s-au implicat: Ericsson Telecommunications, Rolex, JW Marriott Grand Hotel, ApaNova, American Express, Avon, BRD Group Société Génerale, Cosmote, Düfa, Germanos, Motorola, Ultex, Artvista.
Peste 40 de companii au sprijinit evenimentul cu produse si servicii. Materialele folosite in cadrul evenimentului au fost realizate si tiparite cu ajutorul Proximity, Best Print si Avantgarde.
Partenerii media au fost Cotidianul, Beau Monde, Monden, Banii Nostri, Busi-ness Magazin, Ziarul Financiar, Story, Gandul, Pro Tv Magazin, trustul Media Pro.
Cu fondurile obtinute, Salvati Copiii a continuat proiectul de reintegrare sociala a copiilor obligati sa munceasca. S-au deschis doua noi centre educationale in Timisoara si Brasov. 800 de copii au beneficiat de serviciile oferite in cadrul proiectului educational.