Editia 2018

Ediția de majorat a Festivalului Brazilor de Crăciun a reușit să adune, într-un gest formidabil de solidaritate, suma de 770.000 de euro, fonduri care au fost utilizate în cele 29 de programe Școală după Școală dezvoltate de Salvați Copiii România. În cadrul Galei, prezentată de Andreea Raicu și Amalia Năstase, au fost licitați brazi unici, special creați de designeri renumiți pentru acest eveniment.

 

Brazii ediției 2018 au fost creați de:

Doina Levintza | Stephan Pelger & Club Med | Inside Academy & JYSK România | Dhaniel Nora – Purple Flowers & Sephora | Dorin Negrău | Octavian Roman – Creativ Interior, cu sprijinul Stwoodio | WizzDesign & Iulia Totoianu, cu sprijinul Libris.ro | Anca Fetcu Lupu, cu sprijinul Olin & Oscar Downstream | Nicu Bocancea & Florăria Iris | Veronica Schmidt & Fundația Michael Schmidt | Laura Hîncu & Green Spots | Art Safari București | Anton Sandu & STYLAND | Tudor Laban & Obsentum | Adela Pârvu & Stona.ro | Ioana Uretu – Cărți, Dulciuri și Flori & Metropolitan Jewelry | Maria Finta, Ioana Vallimarescu & Luiza Niculusca & Time Critical Line | Mihaela Bachmann | Ana & Maria Mohonea – Architectural Christmas. Acestora li s-a alăturat bradul realizat de Salvați Copiii, creat de Ștefania Mircea și 12 copii.

În cele 18 ediții de până acum ale Festivalului Brazilor de Crăciun, Salvați Copiii a strâns fonduri în valoare de 5.317.800 euro, bani care au sprijinit integrarea educațională pentru 39.485 de copii.


Gala Festivalului Brazilor de Crăciun a avut ca parteneri:

Diamond: Catena

Platinum: Kaufland România, 360 Revolution, ClassIN, Deutek România, Carrefour, Renovatio, Unilever

Gold: Agro-Est Muntenia, Deutsche Leasing, MAVIPROD, One United Properties, RBC

Silver: Agricost, Altius, BASF, BCR, BDG, BNP Paribas Cardif, Canah, Clifford Chance Badea, COS, Dexion Storage Solutions, Dorna, Magazinele next, Maresi Foodbroker, Mercedes-Benz, Oscar Downstream, Pepco, Renault, Secom, SkyXS Aircargo, Starbucks România, Tezyo by Otter Distribution, Water Systems International.

Mulțumiri speciale: AFMF, BDG, Beautik Haute Parfumerie, CAJU by Joseph Hadad, Cartier România, Cărți, Dulciuri și Flori, Centrul Shakti, Continental Hotels, Country Spa Retreat, DAVINO, Degusteria Francesca, Depozitarul Central, Dorin Negrău, Dorna, Editura Humanitas, Elena Perseil, Emagic, eventures, Fabrica de Cafea, Forbes, Fudge Professional, Hadar Chalet, Joseph by Joseph Hadad, Orologeria GALT, GETT’S, Hotel Epoque, Hotel IAKI, Hotpod Yoga, Kiddo, Laura Hîncu, Laura Olaru, LELOGRAMS jewelry by Tammy, Lure Studio, Lyria – Povestea ta pictată, MaRaMi created by Andra Clitan, Mercedes-Benz, METROPOLITAN Jewelry, Mihaela Glăvan, MIHAI DAN ZARUG, Millennium Tour, Nomasvello Calea Victoriei, OBSIDIAN | Jewelry With Intention, Oriflame România, PadelMania, Panacēa Urban, Apothecary, Paralela 45, Purple Flowers, Restaurant L’Atelier, Sephora, Sika România, SKEYNDOR, Stephan Pelger, TEILOR, Top Line, TTS, Ubisoft, WatchShop România, Wild Olive|African Artisans, Wunderman.

 

Comitetul de organizare al evenimentului: Amalia Năstase, Andreea Raicu, Florentina Tararache, Tereza Munteanu, Jean Paul Bottcher, Gabriela Alexandrescu.

 

Cel mai licitat brad a fost creat de Dhaniel Nora – Purple Flowers, cu sprijinul Sephora, cu numele „În suflet”, pentru care a fost licitată suma de 77.000 de euro (Lidl România) şi 60.000 euro (Kaufland România), fiind achiziţionat în final de prima companie.

Cel mai scump brad a fost creat de arhitecţii Alina Vîlcu şi Omid Ghannadi – Inside Academy, achiziţionat de Kaufland România cu suma de 80.000 euro.

Suma record de 230.000 de euro a fost donată de Kaufland România pentru achiziţia a patru brazi, aceasta fiind cea mai mare sumă donată vreodată, până acum, la Festivalul Brazilor de Crăciun de o singură companie.


Galerie foto

Brazi:
Conferința de presă:
Gala Festivalului Brazilor de Crăciun 2018:

 


« Înapoi la istoric